東京モーターサイクルショーは今日開幕したが、KTM FREERIDEは予告通り発表された。
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車両重量の90kgはかなり軽いのではないだろうか。
ショートフォーク、ロードタイヤのほうも一緒にデビュー。
追記、フォトアルバムに画像をアップしておきました。
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車両重量の90kgはかなり軽いのではないだろうか。
ショートフォーク、ロードタイヤのほうも一緒にデビュー。
追記、フォトアルバムに画像をアップしておきました。
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When it was put to chief Icon test rider Parrish that £107,000 (US$160,000) was ‘quite a lot’, even for a 200 mph motorcycle, he replied, “If you look closely then you can see the value”. So, let’s look closely. The engine is a hand-built, Garrett turbocharged Suzuki GSX1400 air-cooled lump (because it looks like an engine) with Carrillo rods, Wiseco pistons and other competition-spec internals. 250bhp with 133lb/ft is claimed at the rear wheel, even in lowest (0.4bar) boost mode. This is wrapped in an all-aluminum, purpose-built Spondon tubular frame complemented by an aluminum Fabrication Techniques swing-arm with Bitubo rear suspension and usd forks.(ttp://www.iconsheene.com/)
250bhpで320km/hも出るというのだが、1300万円は中々豪勢だ。
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