豪州落人日記 (桝田礼三ブログ) : Down Under Nomad

1945年生れ。下北に12年→東京に15年→京都に1年→下北に5年→十和田に25年→シドニーに5年→ケアンズに15年…

僕の船室

2007-02-28 13:44:07 | 海外旅行
2月28日(水)晴

前回クルーズと同じキャビン。4人収容可能な家族部屋に一人。ダブルベッドと2段ベッドがありますが、2段ベッドの上段は折りたたんでもらいました。バスタブはなくてシャワーだけですが、特に問題はありません。松葉杖はもう不要。靴は左足用しか持ってこなかったことを後悔しています。今日僕は62歳になりました。

ユミと僕の船室

..................................................................................................................

My cabin
Wed. February 28 : fine

I have the same cabin as the last cruise. It’s the family cabin that accommodates 4 people. There are a double bed and a double deck bed, so I folded the upper deck. Although there’s no bathtub but a shower it’s no problem. It’s the best location; 20 steps away from the clinic and 15 steps to the crew bar. I become 62 years old today.

the cabin of Yumi and mine
コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« 本州最南端 | トップ | 洋上の誕生パーティー »
最新の画像もっと見る

コメントを投稿

海外旅行」カテゴリの最新記事