karin's English Writing

karin's English Writing

England in early spring (3)

2008-04-05 16:51:05 | ノンジャンル
(from Haworth to Windermere in the Lake District)

After buying some stamps of "Wuthering Heights"
I went back to my bus.

It took about three hours to go to Windermere by bus.

I was looking out of my bus window all the way,
marveling at the peacefulness of the English countryside.

I arrived at a hotel in Windermere late in the evening.
It was a big hotel on the lake.
I stayed at the hotel for two nights.

(from my bus window)








(Lake Windermere)


(hotel)


(my room)


(from the window of my room)


2 コメント

コメント日が  古い順  |   新しい順
Unknown (よしえ)
2008-04-06 10:51:56
karinさん こんにちは

窓からの景色とっても素敵です!
広々した牧草で、羊が草を食んでいる最初の写真特に好きです!天気が良いと湖の表情も違いますね。
ホテルもとっても可愛いです。ツアーだと普通、新しいつまらないホテルが多いですよね。

http://happy.ap.teacup.com/123789/
返信する
Unknown (karin)
2008-04-06 13:28:29
よしえさん こんにちは

バスの窓から見える風景は飽きることがありませんでした。子供みたいですね。ずっと空と雲と牧草地を眺め続けていました。

ホテルもビーチ・ヒル・ホテルという湖畔に立つホテルで、入り口は可愛いのですが、何と中に入るとものすごく大きいホテルでした。それでも何か伝統的なものを残していて、素敵ですね。ツァーではホテルが本当によくありませんね。今回はその点、珍しくよかったと思いました。  ありがとうございました。
返信する