Junk food represents a risk to our health when ingested on a daily basis and becomes a continuous eating habit, making us have a general excess of fat in the body.
The anxiety and addiction created by this condition, causes the body to control the desire to eat insatiably, growing like a monster, feeding voraciously and always wanting more.
Each of these people started with small excuses like "Just a slice", "Just a craving" or "Just a bit."
With Gold's Gym and it's program Body Transformation of 12 weeks of consecutive training, we present to consumers how this sad story of obesity begins and how it could end by transforming body and mind.
Through a campaign giving visual life in a shocking way to three stories, where each one represents a junk food that starts a problem, being devoured by the folds of an obese body, clearly showing that your problem starts with something, but can end with our Body Transformation program.
Print advertisement created by DDB, Dominican Republic for Gold's Gym, within the category
Parkland生まれの組織として、Change the Refは、銃の法律に投票できる人だけでなく、これらの決定に影響を受ける若者にも力を与えることを目指しています。そのため、年齢に関係なく、フロリダに住んでいる人をターゲットにしたいと思いました。私たちは、フロリダ人の心に影響を与えたいと思いました。そのために、フロリダの銃のデータを他のいくつかの州のデータと比較して、フロリダの数は常に高いことを示しました。視覚的には、よく知られているフロリダの銃の形を使用しましたが、フロリダと比較していた州と他の銃の形を作成して、非常にインパクトのある比較を行いました。
Change the Refについて、アメリカ合衆国、Almaによって作成されたカテゴリ内の印刷広告:公益、NGOです。