goo

31回目の母の命日に想うこと

2022年06月16日 | O60→70(オーバー70歳)
本日は、私の母の31回目の命日です。【合掌】

母の写真の写真の前に、私たちは花と和菓子を供えました。
コロナ禍が落ち着いたら、私は久しぶりに墓参りをしようと思っています。

私は、きゅうり🥒とにんじん🥕の浅漬けを作りました。これから、母の好物だったとうもろこし🌽を茹でて、缶ビールで献杯しようと思います。

Today is the 31st anniversary of my mother's death. [Gassho].

In front of the photograph of my mother's picture we offered flowers and Japanese sweets.
Once the Corona disaster has calmed down, I plan to visit her grave for the first time in a long time.
I made pickled cucumber🥒 and carrot🥕. I am going to boil corn🌽, which was my mother's favourite food, and drink a can of beer.
goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。