goo

ホテルマイステイズでランチちょい飲み〈英訳付〉

2024年06月13日 | 気ままな横浜ライフ
わが家のオリーブ🫒は、昨年に引き続き不作(3粒)ですが、大岡川沿いの民家の枇杷は豊作です

伊勢崎モールの飲食店前には、工事現場などでよく見かける赤いブリキ製の四角い灰皿がありました

それから、私が地方への出張の際、優先的に利用しているマイステイホテルが近所にあり、そこのランチが気になっていました
なかなか美味しそうなので、店頭メニューの写真を撮ってきました
近日中に行ってみようと思います

Our olive crop (3 olives) was poor as last year, but the loquat farmers' raisins at a private house along the Ooka River are a bumper crop!
In front of a restaurant in Isesaki Mall, there was a red tin square ashtray, which is often seen at construction sites.
There is also a My Stay Hotel in the neighborhood, which I use preferentially when I travel to the countryside, and I was curious about their lunch!
It looks quite delicious, so I took a picture of the in-store menu!
I will try to go there soon!



goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。