goo

ガリガリ君コーラ味、たい焼きに豆大福〈英訳付〉

2022年05月17日 | 気ままな横浜ライフ
暑くなってくると、私はガリガリ君が欲しくなる

久しぶりのコーラ味、ソーダ味より、私はこれが好きだ
関内のコピー店「キンコーズ」は土日祝日が休みだったので、私は同業のアクシアでコピーをとった

その帰り、まだ明るい午後7時頃、横浜橋商店街に立ち寄って、おなじみのたい焼きを買い食いした
お土産用に、茂蔵で豆大福も4個買った。なかなか美味しかったぞ

妻は、ミニストップでお勧めの「塩キャラメルプリンパフェ」(税込400円)を買い食いし、「高い割に、さほどでもなかった」と批評していた
私も一口食べてみたが、なるほどと納得した


When it gets hot, I want Gari-gari-Kun.
I like this more than the cola and soda flavors I haven't had in a long time.
Kinko's, a copy shop in Kannai, was closed on weekends and holidays, so I made a copy at Acucea, which is in the same industry.
On the way back, around 7 pm, when it was still bright, I stopped by Yokohamabashi Shopping District to buy and eat the familiar Taiyaki.
As a souvenir, I bought 4 beans Daifuku at Shigezo. It was pretty good.
My wife bought and ate the recommended "salt caramel parfait" (400 yen including tax) at Ministop, and she criticized it as "not so much for the high price".
I also tried a bite, but I was convinced.




goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。