goo

藤沢駅前でちょい飲み〈英訳付〉

2024年09月05日 | 東洋大学校友会(非公式)
先日、藤沢駅そばの焼き鳥屋さんでちょい飲みしました
9月の藤沢宿散策の後の懇親会を探索がてら、試しに入ってみましたが、若者向きのお店であったことから、別のお店で予約しました
飲食店通りに、スタンド灰皿が見えましたので、写真を撮ってきました


The otherday, we had a few drinks at a yakitori restaurant near Fujisawa Station. 

We decided to try it out while looking for a place to meet up after our stroll around Fujisawa-juku in September, but it seemed to be a place for young people, so we made a reservation at another restaurant. 

We saw a stand ashtray on the street where the restaurants are, so we took a photo.




goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。