goo

緑色のジョウロと黒い灰皿!〈英訳付〉

2014年07月27日 | たばこの気持ち
先日、三田一丁目を散歩していたら、店先に緑色のジョウロと、黒い灰皿の置かれた飲食店がありました。面白い取り合わせなので、写真に撮っておきました。ところで、最近、いろいろあって、肝心要の仕事で二つもケアレスミスをしてしまいました。一つは画像の取り込みと校正担当者への引き継ぎ、もう一つは送付リストの未送信です。私的な用事を優先していたという反省と、ちょっと疲れ過ぎていたのかな、と思います。周囲へのイライラも重なっていたので、いい警告になりました。重く受け止め、足元を見失わないよう心がけたいと、反省しました。

The other day, while taking a walk in Mita 1-chome, I saw a restaurant with a green jar and a black ashtray in front of the store. It was an interesting combination, so I took a picture of it. By the way, I've had a lot going on recently, and I made two careless mistakes in my most important work. One was to take in the images and hand them over to the proofreader, and the other was not sending the mailing list. I regret that I gave priority to personal matters, and I think I was a little too tired. It was a good warning because I was also frustrated with my surroundings. I reflected that I should take it seriously and try not to lose my footing.




goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。