goo

ランチはシャケ弁当、夕方のちょい飲み〈英訳付〉

2024年07月15日 | 三田だより
先日、私は午前中に田町のOB会事務所で、事務作業やメールチェック、ラインでのやり取りをしました
ランチは、妻特製のシャケ弁当でした
午後からは、OB会の緊急幹部会議をしました。その後、引き続き同じメンバーで、慶応仲通りのお店でちょい飲みしました

私は生ビールとレモンサワーを1杯ずつ飲んで、これから京浜東北線に乗って横浜まで帰りました
来週の金曜日、福島県立棚倉高校ミニ同級会についてもグループラインで調整し、目白駅の蕎麦屋さんに集合することを確認し合いました

The oterday, I spent the morning at the OBK office in Tamachi, doing paperwork, checking emails, and communicating on line!
Lunch was my wife's special Shake Bento!
In the afternoon, I had an emergency executive meeting of the OB Association. After that, we continued to have a little drink with the same members at a restaurant on Keio Naka-dori Street.
I had a draft beer and a lemon sour each, and  I was going back to Yokohama on the Keihin Tohoku Line!
We also discussed next Friday's mini class reunion at Tanagura High School in Fukushima Prefecture on the group line, and confirmed that we would meet at a soba noodle restaurant in Mejiro Station.


goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。