goo

サンポポラのランチセット

2022年06月27日 | 気ままな横浜ライフ
本日、私のランチは久しぶりの黄金町駅前「サンポポラ」でした。

590円のチキンサンドセットを待ちながら、私はブレンドコーヒーを飲みました。

コーヒーゼリーとプリン🍮まで付いて、590円のランチセットは、とても安いですね。カレーセット🍛、ナポリタンセットも同じお値段です。

帰路、私は古書店で100円の本を3冊買い、業務スーパーで夕飯の食材など買いました。
2022.6.21

Today, my lunch was at Sampopola, in front of Koganecho Station, for the first time in a long time.
While waiting for my 590 yen chicken sandwich set, I had a cup of blended coffee.
With coffee jelly and even pudding🍮, the 590 yen lunch set is very inexpensive. 
The curry set 🍛 and the Neapolitan set are the same price.
On the way home, I bought three 100 yen books at a second-hand bookshop and some ingredients for dinner at a supermarket.
2022.6.11
goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。