goo

ショコラの食卓(栃木県下野市)〈英訳付〉

2015年08月29日 | O60→70(オーバー70歳)
▼先週の土曜日、定期検診で、50日ぶりに栃木県下野市へ出かけて来ました。前日の夕食と当日の朝食を抜いていたので、検診後のランチは断然の美味しさでした。

Last Saturday, I went out to Shimono City, Tochigi Prefecture, for the first time in 50 days for a routine checkup.
Since I had skipped dinner the day before and breakfast the same day, lunch after the checkup was by far the best lunch I had.
▼自分へのご褒美をかねて、「ショコラの食卓」でお肉のコースにしました。チキンの焼き加減、ソースの深い味わいに体が喜んでいました。デザートのフルーツポンチも、素材の美味しさを満喫しました。大満足の1500円でした。

I decided to treat myself to a meat course at Chocolat's Table.
My body was delighted with the degree of grilling of the chicken and the deep flavor of the sauce.
I also enjoyed the fruit punch for dessert and the deliciousness of the ingredients.
It was a very satisfying 1,500 yen.




goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。