goo

大田スタジアムで野球応援!〈英訳付〉

2015年08月30日 | たばこの気持ち
▼先日、宮城県の甥っ子が軟式野球の試合で上京しました。5打数1安打、3四死球と抜群の出塁率で大活躍でした。1安打の内容は、レフト前へのクリーンヒットで出塁し、すかさずの盗塁で二塁セーフ。三盗も決めました。

The other day, my nephew from Miyagi came to Tokyo for a rubber-ball baseball game.
He was very active with an outstanding on-base percentage with 1 hit in 5 at bats and 3 hits by pitches.
The content of the 1 hit was a clean hit in front of the left.
Second base safe with stolen base. He also scored a steal to third base.
▼残念なから、甥っ子のチームは、3ー8で京都のチームに敗れましたが、選手たちの懸命なプレーに元気をいただきました。

Unfortunately, my nephew's team lost to the Kyoto team 3-8, but I was encouraged by the hard work of the players.
▼大田スタジアムの観覧席は、当然ながら禁煙ですが、階段を下りて屋外通路には、随所にスタンド灰皿が設置されていました。

Of course, smoking is prohibited in the bleachers of Ohta Stadium.
Stand ashtrays were installed everywhere in the outdoor passage down the stairs.


goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。