goo

第2回編集委員会について〈英訳付〉

2022年07月07日 | 東洋大学校友会(非公式)
本日午前11時から、私たち4名は近所のココスで、東洋大学校友会神奈川県支部会報の編集委員会を開催しました。
ハイボールでランチもいただきました。

今回のテーマは、来年の5月までの日程確認(毎月開催とする)と、会報20ページ分の企画概要の相談をしました。
とても有意義な編集委員会を終え、私は今からコロナ感染急拡大中の東京都内に向かいます。

Today at 11:00 a.m., four of us held a meeting of the Editorial Board of the Toyo University Alumni Association Kanagawa Prefecture Branch Bulletin at a nearby Cocos.
We also had lunch with highball.
The theme of the meeting was to confirm the schedule until next May (we will meet every month) and to discuss the outline of the plan for the 20 pages of the bulletin.
After the very meaningful editorial committee meeting, I am now heading to Tokyo, where the corona infection is rapidly spreading.
goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。