goo

久しぶりの1人スポーツカラオケ

2022年06月28日 | 気ままな横浜ライフ
今朝、私は1人スポーツカラオケ🎤に行く途中、大岡川沿いの地上で動くものを目にしました。

大きめのムカデでした。思わず、その姿が愛おしくて写真を1枚撮らせていただきました。でも、部屋の中にいたら嫌ですね。


大岡川沿いに、小型のひまわり、盛りを過ぎたクチナシが咲いていました。
1人スポーツカラオケ🎤、朝うた2時間半、ジョッキのアイスミルクティー付きで、税込326円でした。

This morning I was on my way to a one-person sports karaoke🎤 when I saw something moving on the ground along the Ooka River.
It was a large centipede. I couldn't help but love the sight of it and took one photo. But I wouldn't like it if it was in my room.
Along the Ooka River, small sunflowers and gardenias were in bloom.
One person sports karaoke🎤, 2.5 hours of morning songs, with a mug of iced milk tea, cost 326 yen including tax.
goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。