goo

AI翻訳アプリの読み上げ機能(英訳付)

2022年07月21日 | 気ままな横浜ライフ
私は、Facebookの投稿に英訳翻訳アプリを半年以上利用してきました。
過去の思い出(8年間)についても、英訳翻訳アプリを使い続ける中で、最近、新しい発見がありました。

翻訳された英文を読んでくれる機能(写真の左下)があり、それを使ってみました。素晴らしいの一言です、私は感動しました。

I have been using the English translation app for Facebook posts for over half a year.
As for my past memories (8 years), I recently made new discoveries while continuing to use the English translation app.
There is a function to read the translated English sentence, and I tried using it. A wonderful word, I was impressed.
goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。