goo

3軒目酒場は関内「萩」でした〈英訳付〉

2023年03月16日 | 東洋大学校友会(非公式)
本日、私たちの3軒目酒場は、関内駅そばの「萩」で、黒霧島のお湯割りを飲みながら、お刺身、お通しのサラダ、鳥軟骨揚げ、揚げたし豆腐などを美味しくいただきました。

いや〜っ、午後2時から今まで、3軒も飲み屋さんに行くなんて、相当久しぶりのことでした。

東洋大学校友会神奈川県支部、第10回編集会議はとても有意義で、そのあとの反省会を含め、たくさんの学びがありました。

たばこは、JTの低温加熱式たばこのploom TECH +でした。

Our third bar today was "Hagi" near Kannai Station, where we enjoyed sashimi, salad as a side dish, fried chicken cartilage, and other delicacies while drinking Kurokirishima with hot water.

It had been quite a while since we had been to three bars from 2:00 p.m. until now. The Toyo University Alumni Association Kanagawa Prefecture Chapter's 10th Editorial Meeting was very meaningful, and I learned a lot, including at the review meeting afterward.

The cigarettes were JT's ploom TECH + low-temperature heated cigarettes.




goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。