goo

焼肉きんぐの来店者は高校生が多い〈英訳付〉

2023年03月15日 | 気ままな横浜ライフ
焼肉きんぐ川崎東口店の顧客は、年齢層がグッと下がる。

女子高生2人組、男子校生5人組、4人組などが4分の1以上を占めていた。

私らの時代には考えられなかったことだ。「小遣いが多いのかな?」と私が言ったら、妻は「今の高校生はバイトしてるから、小遣いに困らないんじゃないの」と言いました。
なるほど、たしかにそうだよね。それにしても、セルフレジでの支払いがよくわからず、若い女性スタッフのお世話になりました。

Customers at the Yakiniku King Kawasaki East Exit Restaurant were a much smaller age group.

Two high school girls, five boys, and four girls made up more than a quarter of the customers.
This was unthinkable in our era.

I said, "Do they have a lot of spending money?" I said, and my wife said, "High school students today have part-time jobs, so they don't have to worry about spending money."

Well, that's true, isn't it?
Nevertheless, I was not sure how to pay at the self-checkout counter, and the young female staff took care of me.



goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。