goo

蕪の浅漬けでハイボール〈英訳付〉

2023年05月24日 | 気ままな横浜ライフ
本日、私のランチはシャケ弁当でした。相変わらず、うまい。

職場のリフレッシュルームで、たまたま現役の後輩女性と2人だけだったので、いろいろと会話を楽しみながらの食事だったから、なおさら美味しかったのでしょう。
帰宅途中、オリジン弁当でコロッケとメンチカツを買い、そのあとスーパーで野菜、ハム、マカロニなどを買いました。
まずは、シャキシャキの蕪で浅漬けを作り、味味をかねて、メンチカツと一緒に、サントリートリスハイボールを美味しくいただきました。

Today, my lunch was salmon bento. Good as ever.
In the refreshment room at work, I happened to be alone with a female junior who is still active.
On the way home, I bought a croquette and mince cutlet at Origin Bento, and then bought vegetables, ham, and macaroni at the supermarket.
First of all, I made lightly pickled vegetables with crunchy turnips, and enjoyed a delicious Suntory Toris highball along with the mince cutlet.



goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。