goo

キャメルone430円、美味しいです

2022年06月25日 | たばこの気持ち
Facebook友達の友人が撮ったスカイツリーとアオサギの写真、すごくいいのです。ラインカメラで加工し、皆様にもご紹介させていただきます。

ところで、今日、たばこがなくなったので、私はコンビニに立ち寄り、いつものメビウスoneを買おうとしました。


たばこの棚を見ていたら、キャメルoneが430円で販売されていました。
私は試しにキャメルoneを吸ってみたところ、なかなかの美味しさでした。値段も安く、年金生活者の私にはとても助かります。

A Facebook friend of mine took this photo of the Sky Tree and a great blue heron, it's really good. I will process it with my line camera and share it with you all.
By the way, today I ran out of cigarettes, so I stopped at a convenience store to buy my usual M EVIUS one.
While I was looking at the cigarette shelf, I saw Camel One on sale for 430 yen.
I smoked a Camel One to try it out and it was quite good. The price is also low, which is very helpful for me as a pensioner.
goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。