goo

OB会、詩吟とちょい呑み!

2022年05月06日 | 三田だより
本日、私のちょい呑みは慶応仲通り、中華「龍門」で生ビールを飲みながら、麻婆豆腐、餃子🥟、チャーハンを美味しくいただきました

その前に、定例の詩吟教室で大きな声を出しました。
約1時間、中国の漢詩を6つ、素読と吟詠を3回ずつお稽古しました。
そして、詩吟教室の前には、午前10時半から午後3時15分前まで、OB会のお手伝いをしました

Today, my little drink was Mapo tofu, dumplings 🥟, and fried rice while drinking draft beer at Chinese "Ryumon" on Keio Nakadori.
Before that, I made a loud voice in the regular Shigin class.
For about an hour, I practiced six Chinese poems, three readings and three poems.
And, in front of the Shigin class, I helped the alumni association from 10:30 am to 3:15 pm
goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。