goo

二俣川でオペラ入門〈英訳付〉

2024年08月04日 | 福島県塙町のお話〈非公式サイト〉
午後2時から、ミニオペラを鑑賞しました

私は初めてのオペラの歌声を聴き、とても感動させられました

そのあと、福島県東白川郡塙の同級生と横浜駅に戻り、なじみの「マルミヤ酒場」で、私はレモンサワーを2杯、友人は黒生ビール2杯とグラス赤ワインを飲みました

At 2 p.m., we watched a mini-opera!

It was my first time to hear opera singing and I was very moved!

Afterwards, I went back to Yokohama Station with my classmates from Hanawa, Higashishirakawa-gun, Fukushima Prefecture, and we went to my favorite bar, Marumiya Bar, where I had two lemon sours and my friends had two black draft beers and a glass of red wine.



goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。