goo

名刺管理アプリについて

2022年05月07日 | O60→70(オーバー70歳)
今日、私は6人の方から名刺をいただきました。
そこで、久しぶりに名刺管理アプリで写真を撮り、そこからお礼のメールを送信しました。

その簡単なことに、私は今更ながらびっくりしました。
これまでは、自分のスマホ(アドレス帳や住所録)に文字入力していましたが、名刺をいただければ、そんな手間ひまは不用品なのですね。

Today, I received business cards from six people.
So, after a long time, I took a picture with the business card management app and sent a thank-you email from there.
That simple thing made me even more surprised.
Until now, I used to enter characters on my smartphone (address book or address book), but if you give me a business card, that kind of time and effort is useless.
goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。