goo

日本武道館前の休憩所〈英訳付〉

2014年11月21日 | O60→70(オーバー70歳)
先日、詩吟のイベントで日本武道館へ行きましたが、お昼の準備をしていかなかったので、武道館前のレストランを兼ねた休憩所に入ってみました。
そしたら、ファミリーマートの自動販売機があったので、おにぎりとパン、それに豆乳を買って食べました。

The other day, I went to the Nippon Budokan for a shigin event, but I did not prepare lunch, so I went into the rest area in front of the Budokan that also served as a restaurant.
I went into the rest area that doubles as a restaurant in front of the Budokan and found a Family Mart vending machine, so I bought a rice ball, bread, and soy milk to eat.
レストランよりも簡単、お安く、お昼ご飯を済ませることができました。休憩所の入口にはスタンド灰皿が置かれ、そこで一服させていただきました。

It was an easier and cheaper way to get lunch than at a restaurant. Stand ashtrays were placed at the entrance to the rest area and I was allowed to smoke there.

goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。