goo

神宮球場での喫煙所談義〈英訳付〉

2023年06月24日 | 東洋大学校友会(非公式)
本日の喫煙所談義は、神宮球場です。東洋大学広報課のKさんが、ploomXを吸っていたので、即席のインタビューをして、その魅力をお聴きしました。

キャメルの値段の安さで、ploomXに決めたそうです。私は、キャメルと同じ値段になったメビウスを吸っていました。
彼は「メビウスより断然キャメルが安いですよ」と教えてくれましたが、私はメビウスもキャメルと同じ値段になったことをお伝えしました。
彼のお名前と広報課の所在地をお聞きし、7月1日に東洋大学校友会神奈川県支部会報を100部ぐらい持参する予定です。

Today's discussion about smoking areas is Jingu Stadium. Mr. K of Toyo University Public Relations Department smoked ploomX, so we had an impromptu interview to hear about its appeal.
It seems that he decided on plumX because of the low price of camel. I used to smoke a MEVIUS which was priced the same as a Camel.
He told me that Camel is definitely cheaper than Mobius, but I told him that MEVIUS was the same price as Camel.
I asked him for his name and the location of the Public Relations Division, and I plan to bring about 100 copies of the Toyo University Alumni Association Kanagawa Branch bulletin on July 1st.



goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。