goo

久しぶりにポトフを作りました〈英訳付〉

2023年12月18日 | 気ままな横浜ライフ
このスマホで、本日、私はgmailを追加し、数種類のメールアドレスを見ることが出来るようになりました。
Facebookで、本日、私は3本の投稿を英訳したり、10年間の英訳済みの「思い出」をチェックしたり、誤訳を修正したりしました。
スマホを操作している時間だけでも、私の1日はとても早く過ぎます。
さらに、私は今夜の炊事当番だったので、OB会のお手伝いを終えてからの帰路、スーパーで買い物をしてポトフを作りました。
家族揃って、わいわいガヤガヤと夕飯を食べました。画像は撮り忘れました。

Today, I added gmail to this smartphone and can now see several types of email addresses.
On Facebook, today I translated three posts into English, checked 10 years of translated "memories" into English, and corrected mistranslations.
My day goes by very quickly just by the amount of time I spend using my smartphone.
Furthermore, I was on duty to cook tonight, so on my way home after helping out at the alumni meeting, I went shopping at the supermarket and made pot-au-feu.
The whole family ate dinner happily. I forgot to take a picture.




goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。