goo

天使のような男の子とストリートミュージシャン〈英訳付〉

2022年07月09日 | 気ままな横浜ライフ
本日、私が参加した東洋大学甫水会神奈川支部総会は、ビルの4階で開催されました。

そのビルの1階は、参院選候補者「松澤」氏の選挙事務所でした。マスコミ報道によれば、彼はすでに当選確実とのことです。事務所の中を覗いたら、すでに和やかな雰囲気でした。


私が気になっている「宇宙かあさん」は、5位もしくは共倒れが懸念されているようです。

ということはございますが、本日の私のベストスマホ写真は、天使のような男の子とストリートミュージシャン女子です。

Today I attended the general meeting of the Kanagawa Branch of the Toyo University Hosuikai, which was held on the fourth floor of a building.
The first floor of the building was the election office of "Matsuzawa," a candidate for the House of Councillors. According to media reports, he has already been assured of winning the election. When I peeked into the office, the atmosphere was already friendly.
It seems that "Space Mom," whom I am concerned about, is feared to be in fifth place or to be co-placed.
So there I have it, my best smartphone photo of the day: a baby who looks like an angel and a street musician girl.
goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。