goo

横浜中華街・重慶飯店の喫煙所〈英訳付〉

2021年11月17日 | ここで一服・水元正介
昨日(10月26日)、私は横浜中華街の重慶飯店で友人たちと会食をしました。

私以外は非喫煙者なので、たばこを吸う時は席を離れ、2階の喫煙室に行きました。

老舗の中華料理店だけあって、入口から室内の空気清浄機に至るまで、喫煙室がとても立派でした。
空気清浄機の後ろの壁は、きれいな鏡になっていて、私は試しにスマホで自撮りをしてみました。

Yesterday, I had a dinner with friends at the Chongqing Restaurant in Yokohama Chinatown.

All of us are non-smokers except for myself, so when we smoked, we left our seats and went to the smoking room on the second floor.

As a long-established Chinese restaurant, the smoking room was very impressive, from the entrance to the air purifier in the room.

The wall behind the air purifier was a beautiful mirror, and I took a selfie with my phone to test it out.



goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。