goo

OB会事務所のお片づけ〈英訳付〉

2024年07月05日 | 三田だより
昨日、私は午後3時40分まで、35°Cの東京都内で OB会のお手伝いをしました
私の机周辺に、半年ほど溜まった書類を片付けました
ランチは、妻特製のシャケ弁当を美味しくいただきました

帰宅途中、ローソン100でガリガリくんコーラ味とソーダ味を買いました
ちなみに、自宅のある横浜は、夕方になっても暑かったです

Yesterday, I helped out at the alumni association in Tokyo where it was 35°C until 3:40pm.

I cleaned up the documents that had been piling up around my desk for about six months.

For lunch, I enjoyed my wife's special salmon bento.

On the way home, I bought a cola-flavored and a soda-flavored Garigari-kun at Lawson 100.

By the way, it was hot in the evening in Yokohama, where I live.



goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。