goo

明日は中央メーデーに参加〈英訳付〉

2023年04月28日 | 三田だより
今日も朝から、いろいろありました。
OB会のお手伝い、それが終わると金曜日定例の詩吟教室、大声を出したから、生徒さんたちとコーヒー☕️で気持ちを落ち着けて帰宅しました。

ランチは、私の妻特製のお弁当でした。
おやつは、生徒さんたちからのウイロウとコーヒーゼリー、チョコレートでした。

チョコレートは食べ切れなかったので、家に持ち帰りました。
明日は、毎年のように参加している代々木公園の中央メーデーに参加します。

I had a lot going on this morning.
I helped out at the OB meeting, and after that, I had my regular Friday shigin class, and since I yelled so loud, I had coffee ☕️ with my students to calm down and then went home.
Lunch was my wife's special bento.
Snacks were willow, coffee jelly, and chocolate from the students.
I couldn't finish the chocolate, so I took it home.
Tomorrow, I will participate in the Central May Day in Yoyogi Park, which I attend every year.



goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。