goo

大岡川沿いの花と宮崎名産の「味天」

2022年05月09日 | 気ままな横浜ライフ
本日、私は久しぶりの炊事当番、都内でのOB会のお手伝いを終え、真っ直ぐ帰宅しました


途中、私は大岡川沿いの花の写真を撮りました

すでに、アジサイの緑の蕾が燃え出し、コバノランタナは咲き始めました

炊事当番当番をしながら、私は冷凍しておいた宮崎名産の「味天」を解凍し、焼酎の水割りを飲んでいます。美味しい

Today, after a long absence of cooking duty, I finished helping the alumni party in Tokyo and went straight home.
On the way, I took a picture of the flowers along the Ooka River
Already, the green buds of hydrangea have burned and the trailing lantana has begun to bloom.
While on duty for cooking, I thaw the frozen Miyazaki specialty "Ajiten" and drink shochu with water. delicious
goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。