goo

本日はシャケ弁当〈英訳付〉

2023年06月21日 | 三田だより
本日、私はOB会のお手伝いに横浜から上京しました。明日の会議資料作成、会報(7月号)の校正、協力団体への電話など、やるべきことを済ませました。
お昼休みには、私の妻が作ったシャケ弁当を美味しくいただきました。よし、ハッピーアワーの時間帯なので、ちょい飲みしていこう。

Today, I came to Tokyo from Yokohama to help with the alumni association. I finished the things I needed to do, such as preparing materials for tomorrow's meeting, proofreading the bulletin (July issue), and making phone calls to cooperating organizations.
During my lunch break, I had a delicious salmon lunch box made by my wife. Okay, my favorite izakaya is during happy hour, so let's have a few drinks.



goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。