goo

ヤマグチたばこ店とロッキーカナイ!

2022年05月27日 | 三田だより
昨日、私は田町駅東口でたばこを買うために、三つのコンビニ(セブンイレブン、ファミリーマート、ローソン)を回りました。
不思議なことに、どのコンビニにもたばこ🚬がおいていませんでした。
私はさらに歩を進め、以前から知っていたヤマグチたばこ店で、メビウスoneを買いました。

喫煙🚬OKのロッキーカナイでの飲み会を終え、私は関内駅から自宅までのんびり休みながら、酔い覚ましを兼ねて歩きました。

ロッキーカナイのおつまみの味が濃く、私は喉が乾いてしまったので、コンビニで牛乳(1ℓ)を買い、すべて飲み干しました。

Yesterday I went to three convenience stores (7-Eleven, Family Mart, and Lawson) to buy cigarettes at the east exit of Tamachi station.
Strangely, none of the convenience stores had cigarettes.
I walked further and bought a MEVIUS one at the Yamaguchi Tobacco store, which I had known for a long time.
After the smoking🚬OK drink at Rocky Kanai, I walked from Kannai Station to my home, resting and sobering up.
The snacks at Rocky Canai were so rich in flavor that I became thirsty, so I bought a 1 liter bottle of milk at a convenience store and drank it all.
goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。