goo

リモート併用の会議に初参加〈英訳付〉

2022年08月31日 | O60→70(オーバー70歳)
昨日(2022.8.22)、私は初めてリモート併用の会議に出席しました。新鮮な体験でした。

そして、今日は同じ会議にリモートで参加させていただきました。
私のChrom Bookで参加を予定していたのですが、URLからの zoomミーティング入室の設定になっていたらしく、IDとパスコードでは入室できませんでした。


仕方ないので、新しいAndroid系のスマホのzoomアプリから参加しました。
少し焦りましたが、画像、音声ともに鮮明で、事前に郵送されてきた資料を見ながら、会議での説明等を共有化することができました。

Yesterday (2022.8.22), I attended my first combined remote meeting. It was a fresh experience.
And today I was able to participate in the same meeting remotely.
I was planning to participate in my Chrome Book, but it seems that it was set to enter the zoom meeting room from the URL, so I could not enter the room with my ID and passcode.
I can't help it, so I participated from the zoom app on my new Android smartphone.
I was a little impatient, but both the images and sounds were clear, and I was able to share the explanations, etc. at the meeting while looking at the materials that had been mailed in advance.



goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。