奄美ロングステイ

奄美の自然の中でロングステイのできるペンションを作りました。毎日のできごとを紹介していきます。

ケイティ先生からのメッセージ

2016-06-14 20:00:18 | 英会話スクール
奄美英語キャンプの講師のケイティからメッセージが届いています。





Hi everyone!

Looking forward to returning to Amami once again.
I will be coming with me friend Greg Robinson who is a Rugby fan and his Father
was an ex All Black. So, we would like to play rugby if we can.
If you come to English Summer camp you can learn about New Zealand(Kiwi) Culture and sports.
We can also cook New Zealand meals together and enjoy English conversation, fun games.
Can't wait to be back at Amami Island and meet you.

Katie Morgan (MusB, TESOL)


みなさん、こんにちは。

また奄美に帰ることができることを楽しみにしています。
今回は友達のグレッグ・ロビンソンさんと一緒に行きますが、彼は大のラグビーファンで
お父さんが元オールブラックスの選手だったんです。
だからできればみんなでラグビーをやりたいですね。
もしみなさんがイングリッシュサマーキャンプに来てくれたらニュージーランドの(キウィ)文化
やスポーツについても学んでもらいます。
そしてニュージーランドの料理を一緒に作りながら英会話を楽しんだりゲームをしたりして遊びましょう。
奄美に帰ってみなさんに会うのが待ち遠しいです。

ケイティ モーガン


まずはお問合せください。
連絡をお待ちしております。
080-1329-3808  あーりーばーど 森田
メール
morita@amamibird.com








最新の画像もっと見る

コメントを投稿