US2024105299(INTROSPECT DIGITAL THERAPEUTICS INC [US])
2.2 Patient Onboarding
【0084】
2.2 患者のオンボーディング
[0099] FIG. 4 depicts a flow diagram 400 for onboarding a new patient into a system, according to embodiments described herein.
図4は、本明細書に記述される実施形態による、新しい患者をシステムへとオンボードするためのフロー図400を図示する。
As depicted, a patient can interact with an administrator, e.g., via a user device (e.g., user device 120 or mobile device 220 ),
図示するように、患者は、例えば、ユーザー装置(例えば、ユーザー装置120またはモバイル装置220)を介して、管理者とインタラクトすることができ、
and the administrator can enter patient data into a database, at 402 .
また管理者は、402において、患者データをデータベースへと入力することができる。
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[0126] In an embodiment, a content management system can include a system configured to encode content into a clear text format.
【0111】
一実施形態では、コンテンツ管理システムは、コンテンツをクリアテキストフォーマットへとコードするように構成されたシステムを含むことができる。
The system can be implemented via a server (e.g., server 110 , 210 , 310 ), content repository (e.g., content repository 242 ), and/or content creation tool (e.g., content creation tool 252 ). The system can be configured to store the content in a version control system, e.g., on content repository.
システムは、サーバー(例えば、サーバー110、210、310)、コンテンツリポジトリ(例えば、コンテンツリポジトリ242)、および/またはコンテンツ作成ツール(例えば、コンテンツ作成ツール252)を介して実装することができる。
The system can be configured to track changes to the content and map changes to an author and/or reason for the change.
システムは、バージョン管理システム内に、例えば、コンテンツリポジトリ上に、コンテンツを記憶するように構成することができる。
EP3274869(ORACLE INT CORP [US])
[0002] Complex applications such as managing cloud services, supervising a fulfillment center, managing a grid, advancing science, or treating patients, and the like, all may require applications to manage a significant amount of data well-structured processes.
クラウドサービスの管理、履行センタの監督、グリッドの管理、科学の進歩、患者の治療などの複雑な応用は、巨大量のデータの構築処理を管理するアプリケーションを必要とする可能性がある。
As an example, conformance to service level agreements (SLA) is a critical requirement for many cloud operations.
一例として、SLA(Service Level Agreement)の準拠は、多くのクラウド運用にとって重要な要件である。
Such conformance may require continuous monitoring of key performance metrics and predictive diagnosis capability to detect impending SLA violations to enable the operations to circumvent the SLA violations or provide quicker resolution of the issues when violations occur.
SLA違反を回避する操作を可能にするまたは違反が発生した場合に問題の解決案をより迅速に提供するように、SLAの準拠は、重要な性能基準の連続監視および切迫してくるSLA違反を検出する予測診断機能を必要とする。
Such cloud operations
このようなクラウド運用は、
may have to monitor, diagnose, and manage millions of hardware and software components of
the data centers, networks, server machines, virtual machines, operating systems, databases, middleware, applications, etc., in private, public, and hybrid clouds of the operators and/or the customers.
管理者側および/または顧客側のプライベートクラウド、パブリッククラウドおよびハイブリッドクラウド内のデータセンタ、ネットワーク、サーバマシン、仮想マシン、オペレーティングシステム、データベース、ミドルウェアおよびアプリケーションなど
の数百万個のハードウェア要素およびソフトウェア要素を監視、診断および管理する必要がある。
US2020410434(SNAP ON TOOLS CORP [US])
[0002] The present subject matter relates to automated tool control systems, and to techniques and equipment to manage objects in automated tool control systems.
本主題は、自動化されたツール管理システム、並びに自動化されたツール管理システムにおいて物体を管理する技術および機器に関する。
[0014] The administrative client software application may associate an identification (ID) to the tools.
【0014】
管理クライアントソフトウェアアプリケーションは、識別(ID)をツールに関連付けてもよい。
For example, when a tool is added to the automated tool control system, the tool may be assigned an ID.
例えば、ツールが、自動化されたツール管理システムに追加されると、そのツールにIDを割り当ててもよい。
The system administrator may assign an ID to the tool or the automated tool control system may auto-generate an ID and assign the ID to the tool.
システム管理者がツールにIDを割り当ててもよく、または自動化されたツール管理システムがIDを自動生成し、そのIDをツールに割り当ててもよい。