WO2016187445
[0085] FIG. 9 illustrates the hardware configured network 900 of FIG. 8 in which an installation error causes a crossed wiring condition in location B 902.
図9は、図8のハードウェア構成ネットワーク900を図示し、設置エラーが、場所B902において交差配線状態を生じさせている。
The planned wiring connection calls for receiving transceiver RX-1 904 to be connected with optical fiber 906 and receiving transceiver RX-2 908 to be connected with optical fiber 910.
計画された配線接続は、受信側送受信機RX-1 904が光ファイバ906と接続され、受信側送受信機RX-2 908が光ファイバ910と接続されることを要求する。
The installer error results in the receiving transceiver RX-1 904 being connected with the optical fiber 910 and receiving transceiver RX-2 908 being connected with optical fiber 906, as shown in FIG. 9.
設置者エラーは、図9に示されるように、受信側送受信機RX-1 904が光ファイバ910と接続され、受信側送受信機RX-2 908が光ファイバ906と接続される結果をもたらしている。
Such installation errors are unfortunately a common occurrence for telecommunications service providers, and cause significant service turn-up delays and added cost.
そのような設置エラーは、残念ながら、電気通信サービスプロバイダに関する一般的発生事象であり、有意なサービス構築遅延および追加コストを生じさせる。
The crossed wiring condition is both difficult to detect and difficult to correct, even with state-of-the-art network hardware configuration systems.
交差配線状態は、最新のネットワークハードウェア構成システムを用いても、検出が困難であり、かつ補正も困難である。
Detecting the installation error condition requires correlation of error conditions from multiple network elements using human operators,
設置エラー状態の検出は、ヒトオペレータを使用する複数のネットワーク要素からエラー状態の相関を要求し、
as well as subsequent service calls by field technicians to locate and reconnect the equipment to the planned physical connections.
かつ後続サービスは、現場技術者が、機器を位置特定し、計画された物理的接続に再接続することを要求する。
WO2007062188
Fractures and other structural disruptions of bone are healed through a process that, at least superficially, resembles the sequence of developmental events of osteogenesis, including the formation of cartilaginous tissue and subsequent mineralization.
骨折や他の構造的な骨破壊は、軟骨組織の形成およびその後の石灰化を含む、一連の骨形成の発生事象に少なくとも表面的に類似するプロセスにより、治癒される。
The process of fracture healing can occur in two ways. Direct or primary bone healing occurs without callus formation. Indirect or secondary bone healing occurs with a callus precursor stage.
骨折治癒のプロセスは、二つの態様で生じうる。直接的または一次的な骨治癒は、仮骨形成を伴わずに生じる。
Primary healing of fractures involves the reformation of mechanical continuity across a closely-set disruption.
間接的または二次的な骨治癒は、仮骨前駆段階を伴って生じる。骨折の一次的治癒は、密着された破壊部全体の、物理的連続性の再形成を伴う。
Under suitable conditions, bone-resorbing cells surrounding the disruption show a tunnelling resorptive response and establish pathways for the penetration of blood vessels and subsequent healing.
Secondary healing of bones follows a process of inflammation, soft callus formation, callus mineralisation and callus remodelling.
骨の二次的治癒は、炎症、軟らかい仮骨形成、仮骨石灰化、および仮骨再形成のプロセスを経る。
In the inflammation stage, haematoma and haemorrhage formation results from the disruption of periosteal and endosteal blood vessels at the site of injury.
炎症段階では、損傷部位の骨膜および骨内膜の血管の破壊により、血腫および出血の形成が生じる。
EP2974286
[0001] Computing devices such as smart phones, cellular phones, laptop computers, desktop computers, netbooks, tablet computers, etc., are commonly used for a variety of different purposes.
スマートフォン、携帯電話、ラップトップコンピュータ、デスクトップコンピュータ、ネットブック、タブレットコンピュータ等のコンピューティングデバイスが様々な異なる目的のために一般的に利用されている。
Users often use computing devices to use, play, and/or consume digital media items (e.g., view digital images, watch digital video, and/or listen to digital music).
ユーザはしばしばコンピューティングデバイスを用いて、デジタルメディアアイテムを使用し、再生しおよび/または消費する(例えばデジタルイメージを閲覧する、デジタルビデオ(video)を観るおよび/またはデジタル音楽を聴く)。
Users also use computing devices to view videos of real-time events (e.g., an event that is currently occurring) and/or previous events (e.g., events that previously occurred and were recorded).
また、ユーザはコンピューティングデバイスを用いてリアルタイムイベント(例えば現在発生しているイベント)および/または過去のイベント(例えば過去に発生して記録されたイベント)のビデオを閲覧する。
An event may be any occurrence, a public occasion, a planned occasion, a private occasion, and/or any activity that occurs at a point in time.
イベントは任意の発生事象、公的行事、予定行事、私的行事および/またはある時点において発生するあらゆるアクティビティであってもよい。
For example, an event may be a sporting event, such as a basketball game, a football game, etc. In another example, an event may be a press conference or a political speech/debate.
例えば、イベントは、バスケットボールの試合、フットボールの試合等のスポーツイベントであってもよい。別の例においては、イベントは、記者会見または政治演説/討論であってもよい。
EP2778854
[0019] In some implementations, an event determined by the processor of the wearable AR device may include
一部の実施形態において、ウェアラブルAR装置のプロセッサに判定されたイベントは、
an interaction between the at least one physical object and the augmented reality environment,
少なくとも1つの物理オブジェクトと拡張現実空間との間のインタラクション、
a confirmation of an action occurring with respect to the augmented reality environment,
拡張現実環境にに対して発生したアクションの確認、
a confirmation that the at least one physical object is recognized by the augmented reality device,
少なくとも1つの物理オブジェクトが拡張現実装置によって認識されたことの確認、
a confirmation that an object in the physical space has been augmented,
物理空間内のオブジェクトが拡張されたことの確認、
an indication of the at least one physical object within a predetermined proximity of the augmented reality device,
拡張現実装置の所定の近傍内の少なくとも1つの物理オブジェクトの指示、
an indication of an environmental condition occurring in an environment related to the augmented reality device
拡張現実装置に関する環境内で発生する環境条件の指示、
an indication of a change in an environmental condition occurring in the environment,
該環境内で発生する環境条件の変化の指示、
an indication of a movement of an object within a predetermined proximity of the augmented reality device,
拡張現実装置の所定の近傍内でのオブジェクトの動きの指示、
and/or another occurrence in the augmented reality environment.
及び/又は拡張現実環境内での他の発生事象を含む。
※コメント投稿者のブログIDはブログ作成者のみに通知されます