EP2345163
7. The integrated circuit of claim 6, the PLL further comprising
a divider to divide the oscillator signal in frequency by an integer divider ratio and provide a divider output signal used to derive the second clock signal.
【請求項7】
前記PLLは、前記発振器信号を整数の分周比で周波数分割し、前記第2クロック信号を得るために使用される分周器出力信号を供給する分周器を更に備える、請求項6の集積回路。
WO2013081825
7. The electronic circuit of claim 1 wherein the digital frequency divider generates a lower-frequency signal by dividing the square wave signal output by a discrete power of two.
【請求項7】
前記デジタル分周器は、2の累乗の分周比で前記矩形波信号を分周することにより、前記周波数を低下させた信号を生成することを特徴とする請求項1に記載の電子回路。
WO2014018934
[0039] Temperature compensation circuit 510 may generate the clock divider ratio based on the sensed temperature signal and may provide (i) a smaller clock divider ratio for a higher sensed temperature or (ii) a larger clock divider ratio for a lower sensed temperature.
[0039] 温度補償回路510は、感知された温度信号に基づいてクロック分周比を生成し、(i)より高い感知された温度のためのより小さいクロック分周比を、または(ii)より低い感知された温度のためのより大きいクロック分周比を供給しうる。
Clock divider 520 may divide the input clock signal by the clock divider ratio and provide the variable clock signal, which may have (i) a faster rate/higher frequency for a smaller clock divider ratio when a higher temperature is sensed or (ii) a slower rate/lower frequency for a larger clock divider ratio when a lower temperature is sensed.
クロック分周器520は、入力クロック信号をクロック分周比で分周して可変クロック信号を供給し、それは、(i)より高い温度が感知されたときには、より小さいクロック分周比のためのより速い速度/より高い周波数を有し、または(ii)より低い温度が検出されたときには、より大きいクロック分周比のためのより遅い速度/より低い周波数を有しうる。
Control signal generator 530 may generate the control signals based on the variable clock signal and may provide (i) slower control signals with a slower clock signal for a lower sensed temperature or (ii) faster control signals with a faster clock signal for a higher sensed temperature.
制御信号生成器530は、可変クロック信号に基づいて制御信号を生成し、(i)より低い感知された温度のためのより遅いクロック信号を有するより遅い制御信号、または(ii)より高い感知された温度のためのより速いクロック信号を有するより速い制御信号、を供給しうる。
The charge pump within gate drive circuit 350 may generate the gate bias voltage with (i) higher drive capability based on faster control signals for a higher sensed temperature or (ii) lower drive capability based on slower control signals for a lower sensed temperature.
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