サマーワイン

2023-06-21 10:17:42 | Wポップス
Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - Summer Wine



Strawberries, cherries and an angel's kiss in spring
My summer wine is really made from all these things

I walked in town on silver spurs that jingled to
A song that I had only sang to just a few
She saw my silver spurs and said let's pass some time
And I will give to you summer wine
Ohh, summer wine

Strawberries, cherries and an angel's kiss in spring
My summer wine is really made from all these things
Take off your silver spurs and help me pass the time
And I will give to you summer wine
Ohh, summer wine

My eyes grew heavy and my lips they could not speak
I tried to get up but I couldn't find my feet
She reassured me with an unfamiliar line
And then she gave to me more summer wine
Ohh, summer wine

Strawberries, cherries and an angel's kiss in spring
My summer wine is really made from all these things
Take off your silver spurs and help me pass the time
And I will give to you summer wine
Mmm, summer wine

When I woke up the sun was shining in my eyes
My silver spurs were gone, my head felt twice its size
She took my silver spurs, a dollar and a dime
And left me cravin' for more summer wine
Ohh, summer wine

Strawberries, cherries and an angel's kiss in spring
My summer wine is really made from all these things
Take off your silver spurs and help me pass the time
 And I will give to you my summer wine








春のイチゴ、さくらんぼ、天使のキス
私の夏のワインは本当にこれらすべてのものから作られています

銀の拍車に乗って街を歩きました
ほんの数曲しか歌わなかった曲
彼女は私の銀の拍車を見て、しばらく時間を過ごしましょうと言いました
そして、私はあなたにあげます...夏のワイン
ああ…ああ…ああ…夏のワイン

春のイチゴ、さくらんぼ、天使のキス
私の夏のワインは本当にこれらすべてのものから作られています
シルバースパーを外して、時間の流れを助けてください
そして、私はあなたにあげます...夏のワイン
あ...夏のワイン

私の目は重くなり、私の唇は彼らが話すことができませんでした
起き上がりましたが足が見つかりませんでした
彼女はなじみのないラインで私を安心させました
そして、彼女は私にくれた…もっと夏のワイン
ええと...ええと...ええと...夏のワイン

春のイチゴ、さくらんぼ、天使のキス
私の夏のワインは本当にこれらすべてのものから作られています
シルバースパーを外して、時間の流れを助けてください
そして、私はあなたにあげます...夏のワイン
うーん...夏のワイン

目が覚めた時、目が太陽に輝いていた
シルバースパーがなくなって、頭が2倍のサイズに感じた
彼女は私の銀の拍車、1ドル、10セントを取った。
そして、私は渇望しました...もっと夏のワイン
ああ...ああ...夏のワイン

春のイチゴ、さくらんぼ、天使のキス
私の夏のワインは本当にこれらすべてのものから作られています
それらの銀の拍車を外して、私が時間を過ごすのを手伝ってください
そして、私はあなたに私の夏のワインをあげます
ああ…ああ…夏のワイン




サマーワインは夏に落ち込みがちなワイン需要とワインエントリー層の支持を獲得するため、夏にこそ楽しみたいワインとして作られたワインだそうです。

アルコール度数は7~8%、通常のワインの約半分、ビールよりも少し高い程度でしょうか。

まぁ、マスターには興味ないワインです。(笑)











































































































































 









































































































































































































































 






























































この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« 君に捧げるほろ苦いブルース... | トップ | あばよ »
最新の画像もっと見る

Wポップス」カテゴリの最新記事