WO2018191149
[0018] The present disclosure relates generally to medical devices that are used in the human body.
本開示は、概して、人体に使用される医療装置に関する。
In particular, in many embodiments, the present disclosure relates to electroporation systems and methods of energizing a catheter for delivering irreversible electroporation (IRE) using intracardiac catheters, such as, for example, a spiral catheter, or "voltage" catheter, that delivers a high-voltage to multiple electrodes through which a therapeutic current flows into a pulmonary vein of the left atrium of the heart.
特に、多くの実施形態において、本開示は、複数の電極に高電圧を送達し、その複数の電極を通して治療電流が心臓の左心房の肺静脈へ流れる、例えばスパイラルカテーテル、又は「電圧」カテーテルのような、心臓カテーテルを使用して不可逆的エレクトロポレーション(IRE)を実行するためのカテーテルへの通電方法及び、エレクトロポレーションシステムに関する。
During such a procedure, a physician maneuvers the catheter to place it the ostia or antrum of a pulmonary vein.
このような処置の間、医師は肺静脈口又は肺静脈洞部にカテーテルを配置するように、カテーテルを操作する。
The catheter should be oriented, preferably, such that a hoop of the catheter is concentric with the central axis of the pulmonary vein.
好ましくは、カテーテルのフープが肺静脈の中心軸と同心になるように、カテーテルは方向付けられるべきである。
It is realized herein that achieving such an orientation is challenging, potentially requiring multiple attempts and, in certain circumstances, a proper position and orientation of the catheter cannot be achieved.
本明細書によると、このような方向付けを達成することは困難であり、潜在的には複数回の試行を必要とする可能性があり、ある特定の状況では、カテーテルの適切な位置付け及び方向付けは実現できないことが認識される。
WO2018176152
[0012] In one embodiment, not intended to be limiting, the break-away floatation may be held into a base which is mounted to the aircraft, wherein the break-away part (which will be referred to as the "foot") is held magnetically to the base (which will be referred to as the "shoe") by both an electromagnet and a permanent magnet.
一実施形態では、限定することを意図するものではないが、分離する浮揚部は、航空機に実装される基部に保持され得て、分離部分(「フット」と呼ばれる)は、基部(「シュー」と呼ばれる)に、電磁石および永久磁石によって磁気的に保持される。
The electromagnet is powered by the aircraft electrical system, and is sufficiently powerful to attach a ferrous metal component of the break-away part to the base so that the breakaway part will not come off during flight.
電磁石は、航空機電気システムによって電力が供給され、分離部分の鉄を含む金属要素を基部に取り付けるのに十分に強力であり、そのため、分離部分は飛行中に外れない。
Upon a crash, at some point at the time of the crash or shortly thereafter as the aircraft sinks, the electrical system will fail thereby de- energizing the electromagnet.
墜落すると直ぐに、航空機が沈没するので、墜落時にまたは直後に、いくつかの箇所で、電気系統が故障して、電磁石への通電が断たれることになる。
The break-away part is then merely held in place by the much weaker permanent magnet.
続いて、分離部分は、非常に弱い永久磁石により所定位置でただ単に保持されているだけである。
If the break-away part has not already disengaged from the base because of the g-forces on landing, the flotation component, such as styrofoam or other lighter than water material, has a buoyancy which, once submerged, overcomes the force of the permanent magnet, thereby de-coupling the break-away part from the base, and triggering the distress signal from the, then floating on the surface, break-away part.
分離部分が着水時にG力のため基部から未だ離れていない場合、発泡スチロールまたは水よりも軽い他の材料のような浮揚構成要素は、一旦浸水すると、永久磁石の力を圧倒する浮揚性を有し、それによって分離部分を基部から切り離して、分離部分から遭難信号を始動させ、続いて水面に浮く。
The base may be mounted in a lower-drag location on the aircraft, for example under the tail at the after-most end of the aircraft.
基部は、航空機の下部ドラッグ位置に、例えば航空機で最後部の末端部における尾部の下に実装され得る。
WO2018049121
The plurality of coils 58a can be electrically coupled with a power source (not shown) that can facilitate energization of the power coils 58a to propel the vehicles 24 along the track 22.
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