自分を優先するか?
家族を優先するか?
顧客を優先するか?
自分や家族を優先することは、多くの人ができます。
本能だからです。
顧客を優先することは、本能に反する信条を持った人だけができます。
また、これは、本能に反することなので、持つことだけでなく、実践も難しいのです。
そして、実戦までできる人は、ごく少数になるため、そこに差別化要因が生まれます。
結果として、
これを実践した人だけがビジネスで成功します。
成功は、常に少数派です。
自分自身が、多数派か少数派かを考えてみましょう。
The customer must always come first!
Do you prioritize yourself?
Do you prioritize your family?
Do you prioritize customers?
Many people can give priority to themselves and their families.
It is because it is instinct.
Only those who have a creed that goes against instinct can give priority to customers.
Also, since this is contrary to instinct, it is difficult to practice as well as having it.
And since there are only a few people who can put it into practice, differentiation factors are born there.
As a result,
Only those who practice this will succeed in business.
Success is always a minority.
Let's consider yourself as majority or minority.