久野康成公認会計士事務所/株式会社東京コンサルティングファーム(TCF)の 【国際化支援ブログ】

東京コンサルティンググループ(TCG)は、日本企業の収益改善・国際化をトータルサポート!!

最新の画像もっと見る

26 コメント

コメント日が  古い順  |   新しい順
回答のスピード (大阪支社 大月)
2018-01-15 23:16:28
顧客が質問するのは、直ぐに回答が欲しいからです。
どれだけ完璧な回答を行っても、スピードが遅ければ意味がありません。

・お客様の想定以上のスピード
・競合以上のスピード
が重要なのだと考えています。
返信する
勉強の習慣化 (東真奈美)
2018-01-16 06:04:36
顧客が求めるものは、スピードです。特に質問は、即答することにより感動を与えることができます。プロフェッショナルとして、常に勉強を怠らないことを肝に銘じたいと思います。
返信する
The speed is important (大阪支社 山口 (Osaka Kenta Yamaguchi))
2018-01-16 06:36:28
I agree with this opinion because we can get the trust of client. The speed is important.
返信する
悔しがる (山内康平)
2018-01-16 07:12:16
いいかげんな答はNGですが、プロフェッショナルとして自分を定義し、向上に努めなけばなりません。
即答できない場合は悔しく思い、改善していくことが必要です。
返信する
Speedy Service (Aditya Nuramalia)
2018-01-16 10:13:39
Provide client with fast quires allows us to get more opportunity to get the client, means the Sales will grow. it's important to always do fast and right for the client.
返信する
Make it a rule to always respond to customer inquiries immediately (TCF Bangladesh (Mahbub))
2018-01-16 12:45:29
We should give always priority to customer so that we can respond or resolve their inquiries immediately.
If we don’t give response to customer immediately than they may go wrong.
So, we should comply with this rules to build up a better relationship with the customer.
返信する
Make it a rule to always respond to customer inquiries immediately! (TCF Bangladesh (Nurul Kabir))
2018-01-16 12:59:35
Make it a rule to always respond to customer inquiries immediately!

It is very important to prompt respond to the respective clients. Meaning that appreciate to clients. If I do not make opinion promptly, I will reply firstly then make preparation for the customers quarry. Always take care about the customers.

返信する
Make it a rule to always respond to customer inquiries immediately! (TCF Bangladesh (Ariful Islam))
2018-01-16 13:02:37
Client is our first priority. We directly or indirectly depends on our client.

Building a trust relationship with client is very important.

If we don’t response to our client promptly, they lose their trust.

So, response to client promptly is very important for us.
返信する
Unknown (梶野)
2018-01-16 23:10:51
顧客からの回答を先延ばしにすると、サービス提供の価値はどんどん減っていきます。即回答、即レスポンスを心がけます!
返信する
Make it a rule to always respond to customer inquiries immediately! (Aman Kumar from TCF Delhi)
2018-01-17 11:11:03
In the professional life it is very necessary respond to client quickly or timely. If don't reply queries timely than client will that they ignoring me after that they will not give us more and more business.
返信する

コメントを投稿