何年の経験を積んだかは重要ではありません。
どのような経験を積んだかが重要なのです。
何年、その会社で働いたかが重要ではありません。
どのような経験を積んだかが重要です。
一般的な業務は、すぐにルーチン業務に変わります。
ルーチン業務だけを長く行っても、良い経験にはなりません。
リーダーシップを発揮し、自分の業務を常に改善すれば、業務は常に変化します。
リーダーシップを発揮すれば、人とのかかわりが増えます。
人とのかかわりは、常に変化をもたらします。
経験の密度は、リーダーシップによって大きく変化するのです。
Experience comes not from duration but from intensity.
It does not matter how many years of experience you've had.
It is important what kind of experience you gained.
How many years you worked at the company is not important.
It is important what kind of experience you gained.
Common tasks change immediately to routine work.
Even if you do routine work for a long time, it will not be a good experience.
If you demonstrate leadership and constantly improve your business, your business will always change.
If you demonstrate leadership, you will increase involvement with people.
Relations with people always bring about change.
The density of experience varies greatly with leadership.