Brissy Enterprises Official Blog

英語が身につくブリジーサッカースクール情報や留学情報をお届けします!

vs Eastern Suburbs

2013-06-10 02:25:53 | Soccer/football

 

Hi, mates!!

FFFUUUCCCCCCKKK!!! What a disappointing performance we had in the game of last weekend. I don't wanna talk any further about it. I've tried to switch my mind and focus on the next game. 

Training!!Training!!Training!! NO SOCCER, NO LIFE. 

We won't be able to fix what we've already screwed up on the pitch, but we will be able to learn from the mistakes we've ever made and get us moving more forward!!

 

 

ども。

試合は完敗。まぁチームとしても個人としても何もできませんでした。情けない。

切り替えられへんけど、切り替えます。練習するしかない。サッカーはサッカーでしか返せない。写真がリーグの公式サイトに載ってました。ギリギリ写ってました。笑


最新の画像もっと見る

2 コメント

コメント日が  古い順  |   新しい順
Unknown (ラモスヘアー)
2013-06-10 17:23:23
パンツだいぶ短くない?
返信する
Unknown (bac)
2013-06-18 16:30:57
ラモス

あえてこのサイズや。セクシーやろ?
返信する

コメントを投稿