Brissy Enterprises Official Blog

英語が身につくブリジーサッカースクール情報や留学情報をお届けします!

Thanks BBC boys!!

2013-06-18 16:46:46 | Diary

 

 

 

 Hi, guys. 

 As I mentioned about a soccer coaching at BBC before, I've been teaching the kids at a local school here for several months. And it's just finished as the season was over that was only one term. 

 When I actually started coaching the kids in my team, they had already been playing some games without any coach. So I took the position then. Originally, a lot of unexpected things happened at training, and that made me  lose confidence to coach them sometimes. I also had no idea how I could handle them, having them discipline at some stage.

 But I did never think of abandoning them, and I slowly took a lead in the team in the end. It was a great experience in my coaching career for sure, I could make the most of this experince for my future. Unfortunately, we couldn't end the season with a win, however, their big smiles on the faces eased up on my feeling after a loss, and their appreciative words after the game to me just made my day!!

Thanks, boys!! We will see somewhere on the pitch again soon!! 

 

 ども。

 先週の試合は雨で流れました。また気持ち切り替えて今週からやっていきます。

 さてさて、こっちの私立中学で教えていたサッカーコーチの仕事が一応ひと段落しました。途中から指揮することになり、初めはとまどいも大きく、練習内容も悩みましたが終わってみれば素晴らしい経験をさせてもらいました。

 先週の最終戦は勝つことができなかったけど、選手達はみな一応に笑顔で、彼らの「コーチ、ありがとう」という言葉がなにより嬉しく幸せな瞬間でしたね。

 彼らと関わったのはたったの数ヶ月でしたが、引き続きサッカーを続けていってほしいもんです。これだけ恵まれた環境でボールが蹴れるんやからね。

 またどこかで会おう!

 

 

 

 

 

 

 


最新の画像もっと見る

3 コメント

コメント日が  古い順  |   新しい順
Unknown (大河内)
2013-06-18 17:53:51
改めて僕もパンツがマラドーナかなと思った(笑)
なんか色々やってるなー!
すごいな!
小野しんじとは戦わないの?
返信する
Unknown (ラモスヘアー)
2013-06-20 20:51:18
セクシーってか
もはやセクハラやん!たいきのその顔。

日本でその顔やったら一発免停確定のやつやん!
誰かたいきに良いクリニックを教えてあげてください!
返信する
Unknown (bac)
2013-06-22 23:44:19
大河内

なんでやねん!ええサイズやろ。小野伸二とは来年かな。笑

ラモス

必死にボールに食らい付こうとしてるとこやがな。この後ヒラリとかわされたのはここだけの話よ。
あと、お前の顔やったら免許取り消しまでいってまうで。
返信する

コメントを投稿