Brissy Enterprises Official Blog

英語が身につくブリジーサッカースクール情報や留学情報をお届けします!

a week to go

2013-01-23 12:01:12 | Diary

 How are you, guys??

 I'm going to leave to a new journey before long. Luckily, there are still 2 friendly matches that I can get into by the time I take off. I know playing a game is the best way to build a match fitness. I of course hit a gym and train by myself with a positive vibe on a dairy basis. Actually I sometimes feel like sitting on my hands to do it alone, but I somehow encourage myself to head out to a gym or a quiet and chilly training field. 

 It's all the flame of my mind. 

 Now I'm just looking forward to what's happening in a new country from next month!!

 

 

 出発まで残り1週間。

 

 変わらず練習は続けています。出発まで、知り合いのところであと2試合予定してます。体を作る意味では試合が一番ですね。ただの練習試合ではなく、バンバン点と狙っていこうと思います。

 そして、結果をだす!

 

 やったるで!!!


最新の画像もっと見る

3 コメント

コメント日が  古い順  |   新しい順
Unknown (大河内)
2013-01-23 16:17:19
結果があったら誰もが納得するもんな!
がんばれ!
できぼんは確かに懐かしすぎる(笑)
俺も全然見てないわ(笑)
帰ってきたら俺も誘ってくれよ(^^)
兵庫県民になってしまったけど(笑)
Unknown (ラモスヘアー)
2013-01-23 22:08:46
僕もサッカーやりたーい!
Unknown (bac)
2013-01-25 14:43:55
大河内

おまえは誰とも連絡とってないんか?石橋とか?笑


ラモス

じゃあやれ!笑

コメントを投稿