Brissy Enterprises Official Blog

英語が身につくブリジーサッカースクール情報や留学情報をお届けします!

Restaurant(Chinese/Vietnamese)

2010-07-25 20:04:33 | Diary
Hi, how are u.

The day before yesterday, I went to a restaurant with my friend which my another friend works.
To be honest, I didn't want to go there actually because it was the day before soccer match. I always eat some plate of pasta with vegetable to ingest carbohydrate from it.

As you know, Pasta is included much carbohydrate maybe as much as rice and it's easy to digest for stomach, so most of soccer player should be ingesting it from pasta, rice or something.

Anyway, the restaurant was so nice, and also interior design was supurb. Honestly speaking, I didn't think it was such a nice reataurant like this because there is a image of chinese restaurant in my mind already, I mean it's like stereotype, but surprisingly the restaurant was like an exclusive hotel lounge. And the dishes we ordered was supurb as well. It could be the best chinese dishes I've ever had.
In fact, I was dying because I had too much food beyond my capacity of stomach.

I counldn't stop eating. We should have canceled some dishes...

Anyway, So good!! I'll never forget about this restaurant and I'll be a regular customer for sure.









いやぁ、おととい友達が働いてるレストランに突撃で食いにいってやりました。

 前々から行きたいとは思っててんけど、まさか試合前日に行くとは思ってなかった。笑 いつも前日はパスタって決めてたからあまり乗り気ではなかったんやけど、そのまま共通の知り合いと。。。

 そこは一応、中国・ベトナム料理を扱ってるとこやねんけど、内装も綺麗で想像より良いレストランでした。笑

 で、なんでこんなしょーもない記事書いたかというと、めっさうまかった!!!!


 まじこっちきて一番うまいレストランやったんちゃうかなぁ、ほんまにうまかったね。なんかセット料理頼んだんやけど、次から次に料理きて食いきれんぐらい食ったった。笑
 日本の中華料理とはまた違う感じで、それもまた新鮮なことでした。

 とりあえずこのレストランを忘れない為に、書いてしまいました。笑

最新の画像もっと見る

4 コメント

コメント日が  古い順  |   新しい順
Unknown (Unknown)
2010-07-26 08:05:50
みどりとまつたいするどーい♪てか誰でもいーとかひどぃで××
前野わらけるっ♪♪

お土産たのしみーコアラよろしく(^O^)
返信する
Unknown (ミスターhimejima)
2010-07-26 20:06:22
次はそのレストランいかなあかんな~。

よっ久しぶり

いつ一時帰国するンやった?

返信する
Unknown (グリーン)
2010-07-26 20:57:17
りょうこかい
お疲れぇ~(^O^)
返信する
Unknown (bacteria)
2010-08-02 12:48:52
 川崎りょうこ

 まつたいって久々に聞いたわ。笑

 つかこの名前の由来って一体何?そして誰がつけた?ほんま自分のフルネームをまさかこんな簡単に省略されて呼ばれだすとは思いもせんかった中3の春。。。

 いやぁ、いいね~ はよ地元に舞い戻りたいね。笑

 ミスター

 ほんままじうまいから!!ほんまマジで食わしてやりたい。ベスト中華やな、間違いない!!
 帰国日はまだはっきりしてないねん。

 とりあえず、帰り際にちょっと用事でニュージーランド寄るからその都合次第です、今んとこ。
 まぁ9月中には帰れるはず、もしかしたら10月までずれ込むかもしれんけど。
 また直接決まったらメールするわ。

 グリーン

 おれも絶対川崎やとおもたよ。笑
返信する

コメントを投稿