Brissy Enterprises Official Blog

英語が身につくブリジーサッカースクール情報や留学情報をお届けします!

PARTY!!!

2010-08-02 12:51:10 | Diary
THE PARTY!!

I went to a party for the first time in Australia with my friend who invited me there, this was a kind of lunch party or something and there were heaps of australian and chinese celebrities in the party site where is located on uncivilized place.

I was a bit nervous just before arrive at there because I've never participated the party like that before, but I didn't have any formal suits, it means I didn't bring it from Japan when I came to Australia because I wasn't expecting I would take part in a party here.
Anyway, the friend and I just went as we are, and to my surprise, we were put a name tag on our chest which written our names on it.
I felt like being in speed dating or something... because everybody else also gets a tag on.

However, I had to leave soon from the parth because I had a soccer match straight after, so I jamed out of it and got the game straight away.

Anyway I could enjoy myself and I got a watch looked like expencive one for free.

Thanks!! THE PARTY!!







 どうもです。

 昨日、こっちの友達のお誘いで、「パーティ」に行ってきました。笑 

 なんかパーティって言えば外国でしょ!と思ってしまう自分なんで、どんなパーティなんかとワクワクしながら行きました。
 実際どんなパーティなんかその友達に聞いてもはっきりした答えは返ってこず、行ってみればアジア人とオーストラリア人の混合パーティで、行ったら早速自分の名前が書かれたタグを胸元につけるように指示され、さながら、お見合いパーティにでも来てしまったのではないかと不安に。。。笑

 実は、この日試合があったんで、このパーティは1時間くらいで抜けたんやけど、あのままおったらほんまに見合いパーティっぽかったなぁ、ちょっと参加したかったけど。笑


 まぁええ経験でした。

 なんか帰る間際に、タダで結構自分好みの時計ももらったし、さすがパーティやなと得した気分になりましたわ。

 ありがとうございました。笑


最新の画像もっと見る

コメントを投稿