Brissy Enterprises Official Blog

英語が身につくブリジーサッカースクール情報や留学情報をお届けします!

The latest news!!

2012-01-29 19:54:45 | Diary



ご無沙汰でした!!そして明けましておめでとう!(遅い??笑)

 
 ってなことでだいぶ更新さぼってましたね。こんな空いたの初めてちゃうかなぁ・・。ってのも新しい国へチャレンジするに当たって、結果がしっかり出るまでは一切更新しないと決めてました。海外での契約は、ギリギリになって契約破棄になったり色々するのではっきりするまで言いたくなかったんです。
 今実は日本にいます。ってことは契約できなかったってこと?っていうことではなく、なんとか契約を済まして、就労ビザを取るために日本へ一時帰国することになりました。

 そしてその国というと。。。「インド!!!」笑

 インドの「Ar-Hima FC」というプロのクラブと1週間ほどのトライアルの末に契約することになりました。
 
 インドでの仰天生活や、どういう経緯でここまでなったのかはまた次回から書いていきます。とりあえず、明後日くらいにインドに戻ります。今回は10日間ほどという短い期間の滞在やったけど、ほんまに色んな人に逢えてまじで楽しかった。
 やっぱ日本最高やし、どの仲間もほんまに大事やと感じました。

 いやぁ、ほんまに何回心の底から笑えたことか・・・。笑

 今回の日本滞在で逢ってくれた皆さん全員に感謝します。また次回帰ってくるまでに、「日本に帰ってまたみんなと笑い合える」っていう最高のモチベーションをもらいました。それだけでこれからまた色々な辛いこともあるやろうけど、乗り越えていける気がする。

 さぁ、結果がすべてのプロの世界。もう死ぬ気で毎日アピールしていくしかないね!






Hi, there!!

Long time no update on my blog, but I will resume and try to update as many entries as I can about Indian life. Though, the new country for a trial was India!! It must have surprised you, I guess. To be honest, I didn't expect at all that I would fly there to play football just a year ago from now. haha

I of course wanted to inform you guys here that I made a contract with a team in India pro-league called 'I-league'. However there were some troubles to solve on my contract before announce it and the troubles might have made bigger one that like the contract would get nullified by team depends on my performance day by day.

Now I'm in Japan to change my visa to an employment visa to stay there. Honestly, this bothered me too much because I had to go all the way back to Japan for only a visa, and there were much procedures to apply for it. But I could seriously reunite with my family and so many friends so on during this period. They always give me a new motivation and encourage me to move up.
That's why I have really enjoyed and refreshed from the heart here, and I also have had such a productive training days with a strong team in Japan who my friend plays for.

I guess that there will be a lots of difficulties and walls that will have to get over in the professional football world in my near future. But I think those problems come to a person who has a strong will and power that can break it through desperately.

From now on, the result is going to be everything for me. I need to be more hungry and eager to win everyone.









最新の画像もっと見る

3 コメント

コメント日が  古い順  |   新しい順
Unknown (ぱんつやさん)
2012-01-30 09:03:31
あ、写真みんなでとるの忘れたぁ(′U+FE3FU+2035。)
いんど気を付けてー( ´ ▽ ` )ノがんばれーっ
返信する
Unknown (一児のママ(笑))
2012-01-30 09:13:41
すごいなー!!
残念ながら、今回は会われへんかったけど、次帰ってきた時は、姫島帰るわー(^_^)

インドでのサッカー、頑張ってなー♪(^_^)v
返信する
Unknown (bac)
2012-01-30 23:26:06
 パンツ屋

 パンツありがとな。しっかり持っていきます!!あれと共に戦ってくるわ!!

 
 一児のママ

 だれや?一児のママでも結構おるやろ??もっとわかりやすい名前にしてくれる?笑
 とりあえずコメントありがと!

 血眼なって精進してくるわ!!!
返信する

コメントを投稿