倉富和子の女のひもとき in USA

生活に緊張感を与える為に、ブログを書く事にしました!心導・縄文ストレッチ・DNAメソッドを広めるため、世界中を巡ります。

癒されました。A good healing class

2010-05-13 01:49:01 |  縄文心導ヒーリング
シンシアの縄文心導クラスはビュティフル!
参加者は6人でしたが、シンシアは、少しずつ教えて行くことに慣れるまでは初日はこれくらいの人で良かったそうです。

クラスが始る前に今日勉強するベーシック縄文ストレッチのテキストを皆さんに配りましした。素敵なカラー刷りを4枚にまとめて、参加者はこれさえあればもう安心。
シンシアは静かな人なので縄文ストレッチの盆ストレッチも静かな雰囲気の中で始りました。

シンシアは仏教徒、同じボーイフレンドのジョンはマットを引いたりイスを運んだりしてしっかり下仕事をしていましたが、シンシアのクラスをべた褒めしていました。
アメリカはペアーシステムが日常なので、良いパートナーが必要ですね。

癒しも日常生活の中で必要な時代ですので、コンピューターワークで肩こりや背骨の痛みに
効く、イスに座ってやる縄文ストレッチで腎虚(膀胱炎)に、最後は心導ペアーシステムでフリーフオールメディティションで終わりました。

一時間が長くて短かく感じる、有意義なストレッチクラスでみなさん「癒されました~」

A good healing class
Cynthia is our jomon shindo instructor in Ann Arbor. Yesterday she led a beautiful workshop. Six people came to study. Cynthia said that little by little she will learn how to be a good jomon shindo teacher ,so six students is a good number to begin with.
She handed out a beautiful 4 page brochures so that students could practice, Student like hand out papers to keep and look at.

The class started with the Bone stretch exercises setting a quiet tone for the teacher and the class. Cynthia is a Buhdist as is her boyfriend John. John is a good man to help Cynthia. He helped set up the room and provided moral support. In American society having a good partner is important.

We did the jomon chair excercises which are good for people who have to sit in front of a computer for a long time. Cynthia ended the class with a shindo pair system free fall meditation.
コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« アメリカ人の満足とは Are Am... | トップ | 母性愛オバサンの夢!Materna... »
最新の画像もっと見る

コメントを投稿

縄文心導ヒーリング」カテゴリの最新記事